dinsdag 26 februari 2013

Durbuy dag 2




Wist je dat...

- We van een deathride geweest zijn. (Senne)
- We morgen gaan rappellen. (Colin)
- Durbuy het kleinste stadje van de wereld is. ( Amber)
- We naar de Hare Krsna geweest zijn en we er niks van begrepen. (zelfs de juffen niet) (Sofie)
- Ik de deathride heb gedurfd. (Bo)
- Er mos in de bus van LPM groeit. (Jens D)
- We maandagavond nog heel toffe spelletjes gedaan hebben. (Jitse)
- Dat we veel postkaarten geschreven hebben en we ons hier dood lachen. (Jana)
- We vanavond spaghetti gegeten hebben.
- Het hier leuk is buiten om te wandelen. (Karlien)
- We al heel veel gelachen hebben. (Yana)
- Ik 12 boterhammen heb gegeten. (Jasper)
- Ik nog maar pas aangekomen ben. (Ruben)
- Ik niet goed geslapen heb. (Jamie)
- Dat de Hare Krsna heel saai was. (Tristan)
- Ik al 2 letters gevonden heb als tip voor de schatkamer. (Lennert)
- We hier al super veel gelachen hebben. (Matthias)
- Ik ook een wist-je-datje heb opgeschreven. (Jef)
- Dat de deathride kei leuk was. (Kaat)
- Dat wij ons allemaal mega hard geamuseerd hebben. (Laure)
- Durbuy echt kei tof is. (Kiana)
- De deathride het tofst was. (Elise)


7 opmerkingen:

  1. Nu ik dit alles heb gelezen, kruip ik snel in mijn bedje want ik wil morgen rond half 9 in Durbuy zijn om mee te genieten van deze toffe dagen. Gewoontegetrouw mag ik morgen gids zijn in Weris en de kinderen meenemen naar de menhirs en dolmen en de bijhorende verhalen. Ik kijk er naar al uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wist je dat ik heel blij ben dat Kiana schrijft dat het daar kei tof is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anne-Marie Van Meer27 februari 2013 om 12:55

    Ik ben blij dat ik onze Senne op de foto gezien heb, en dat iedereen zich daar goed amuseert. Wat zul je vrijdag veel te vertellen hebben . Ik kijk er al naar uit naar je verhalen.

    Mama van Senne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is daar echt kei tof. Ik wou dat ik er ook nog was!!!

    Stiene Wouters

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kiana, amuseer je maar super goed, profiteer er van!!!

    Moeke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Elise ben blij om te lezen dat je de death ride keileuk vond dus je hebt hem gedaan
    Knap gedaan meid
    Ben fier op jou wij alle 3 hier thuis
    geniet er nog van
    Kusjes
    Mama van Elise Gils 5A

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Spijtig dat je al terug bent.Mama Gio.

    BeantwoordenVerwijderen